نماینده ولی فقیه استان کرمان:

دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ انسان‌ساز بود 

حجت الاسلام «علیدادی سلیمانی» گفت: ما همه تلاش می‌کنیم صحنه جنگ تحمیلی را برای نسل جوان ترسیم کنیم و دفاع مقدس ما یک دانشگاه بزرگ انسان‌ساز بود و ما هر چه بتوانیم در دانشگاه‌ها این فرهنگ را توسعه و ترویج دهیم در این نسل و نسل‌های آینده خودمان اثر خودش را می‌گذارد.  
کد خبر: ۶۳۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ - 18December 2023

جنگ دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ انسان‌ساز بود 

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، یادواره ۳۸ شهید منطقه بهشت وحدت زرند و دو شهید گمنام دیشب در این منطقه برگزار شد.  

در حاشیه برگزاری این  یادواره از دو کتاب در حوزه دفاع مقدس با عنوان رفیق راه، روایتی از روحانی مجاهد شهید محمد قائم پناه که الگوی موفقی برای دانش آموزان، جوانان، دانشجویان و طلاب برای تزکیه نفس و رشد علمی خود و سایر دوستان برای رسیدن به اهداف خود می‌باشد، رونمایی شد.  
 
«سلطان هور» سرگذشت سردار شهید «حسن سلطانی» شهید شاخص ۱۴۰۲ شهرستان زرند، کتاب دیگری بود که دیروز رونمایی شد. شهید «حسن سلطانی» حماسه ساز بدر بود و خاک ریز عظیم خیبر را بنا نهاد و تنها فرمانده دلیر آب‌های هور العظیم بود.  
 
در این مراسم حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه استان کرمان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در جای جای کشور اسلامی اظهار داشت:  منطقه بهشت وحدت، رزمنده پرور است و  افراد ناب و ارزشمندی تربیت کرد که بخشی از آن‌ها به فیض شهادت نائل شدند.
 
وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام (ره) علیه طاغوت در سال ۵۷ به پیروزی رسید و  از وقتی که انقلاب به پیروزی رسید، دشمنی‌ها علیه انقلاب آغازشد.  
 
نماینده، ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: بعد از انقلاب، دشمنان قومیت‌گرایی راه انداختند و ترور‌ها در خیابان‌ها، کشور را دچار ناامنی کرد و کودتا‌ها یکی پس از دیگری طراحی شد و دشمنان وقتی دیدند در هیچ‌کدام از این‌ها نتیجه نمی‌گیرند، جنگ تمام عیاری را علیه کشور در شرایطی آغاز کردند که ما از لحاظ آمادگی بدترین شرایط حداقل در قرن اخیر را داشته ایم.  
 
وی بیان داشت: ما همه تلاش می‌کنیم صحنه جنگ تحمیلی را برای نسل جوان ترسیم کنیم و دفاع مقدس ما یک دانشگاه بزرگ انسان‌ساز بود و ما هر چه بتوانیم در دانشگاه‌ها این فرهنگ را توسعه و ترویج دهیم در این نسل و نسل‌های آینده خودمان اثر خودش را می‌گذارد.  
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها